Trenger du hjelp?
Ofte Stilte Spørsmål
Se om du finner svaret på det du lurer på nedenfor, hvis ikke kan du kontakte oss her.
Levering
Ja, vi sender til hele Norge, inkludert Svalbard.
Vi sender alle våre pakker med posten. Leveringstid er mellom 1-4 virkedager (forhåndsbestillinger har variable leveringstider). Vi tar forbehold om forsinkelser. Ønsker du mer info om frakt? Klikk her.
Når du har bestilt en vare hos oss vil du få en epostbekreftelse. Deretter vil du få tilsendt en e-post med sporingslenke slik at du kan følge med på ordren din.
Returer
Ja! Hos oss har du 14 dagers åpent kjøp.
Du kan sende den i retur til oss. Ta kontakt med post@rawshop.no for å få tilsendt returseddel. Fraktkostnaden må du selv dekke når du leverer inn varen til posten.
Ta kontakt med oss så raskt som mulig etter bestilling. Hvis varen ikke er sendt, kan vi hjelpe deg med å endre eller kansellere den.
Annet
Hvis du har oppgitt feil leveringsadresse må du sende oss en e-post så fort du oppdager dette. Vi kan ikke garantere at vi rekker å rette opp i tide, men vi skal prøve så godt vi kan.
Det betyr at blenderen er overopphetet. Sett beholderen til side og la blenderen hvile i 5 minutter. Husk å øke hastigheten rolig når du tar den i bruk igjen.
Ta kontakt med oss via e-post eller kontaktskjema på siden vår. Husk å legge ved bilder av maskinen din, ordenr + kvittering og annet materiale du anser som relevant.